چه بازی هایی را برای بازی دو نفره انتخاب کنیم؟
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک

با سلام من سعی دارم تا در بین این همه نقد و اخبار زیبا در سایت کمی به موضوعات خاص تر بپردازم. هم اکنون می خواهم به شما پیشنهاد کنم وقتی می خواهید با دوست یا آشنا به صورت آفلاین دو نفره بازی کنید چه بازی هایی را انتخاب کنید.
تا حالا شده است که دوستتان به خانه ی شما بیاید و بخواهید با هم بازی کنید و در انتخاب بازی دچار مشکل شده باشید؟

به نظر من برای دو نفره بازی کردن بازی های ورزشی را اولویت خود قرار دهید. فرقی نمی کند که چه ورزشی باشد از فوتبال و بسکتبال گرفته تا بازی هایی چون تنیس و بوکس٫ در این بازی ها لازم نیست صفحه ی بازی دو تکه شود و حواس گیمر را پرت کند. (به جز اتومبیل رانی) و همچنین در این بازی ها می توانید هم یار باشید هم مبارز یکدیگر. بازی های ورزشی هیجان خاصی دارند و لحظه ای نباید غافل شوید چون ممکن است امتیاز دهید.
بعد از بازی های ورزشی سراغ بازی های اکشن سوم شخص می توانید بروید که با توجه به دو تکه شدن صفحه می توانید به همه جا دسترسی داشته باشید مانند بازی splinter cell. همچنین معمولا بازی های دونفره سوم شخص به گونه ای هست که شما و طرف دیگر ماجرا یار هستید و مطلع شدن از مکان یکدیگر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند. بلکه حتی به شما کمک هم میکند.
در این بین کمتر به سراغ بازی های اول شخص بروید مانند call of duty چون دشمن هستید و اطلاع از مکان یک دیگر زیاد جالب نیست و هیجان بازی از بین می رود مگر دارای کنسولی چون psp باشید و با سیستم ارتباطی wlan با یکدیگر بازی کنید و یا آنلاین بازی کنید که اصلا بحث ما در مورد مولتی پلیر غیر آنلاین است.



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 774
بازدید کل : 219458
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1